Wyniki
Przeszukuj - Kategorie
Przeszukuj - Kontakty
Przeszukuj - Artykuły
Przeszukuj - Doniesienia
Przeszukuj - Tagi

Zamówienia powyżej 30zł z darmową dostawą

Blog

nagrody spa biznes

Skąd pomysł na zorganizowanie konferencji dla branży Wellness & SPA?

Organizatorem spotkania, odbywającego się w Warszawie, był portal SPAEden.pl, który już od ponad 20 lat specjalizuje się w tej tematyce branży Wellness & SPA. Pomysł na merytoryczną konferencję narodził się z potrzeby wymiany myśli i spostrzeżeń pomiędzy przedstawicielami największych graczy na rynku. Nic więc dziwnego, że stałym punktem spotkania były rzeczowe oraz profesjonalne analizy i dyskusje, które w przeciągu kolejnych miesięcy wytyczą ścieżkę podążania branży.

Santo Volcano odegrało bardzo ważną rolę w spotkaniu, gdyż jego przedstawiciele promowali kosmetyki do profesjonalnych gabinetów SPA oraz brali udział w konsultacjach bieżącej sytuacji na rynku.

Program spotkania - merytoryczne punkty konferencji SPA to BIZNES

Spotkanie rozpoczęło się od prezentacji wyczekiwanego raportu „Polski Klient SPA & Wellness A.D. 2025", w ramach którego przedstawiono dane zebrane wśród klientów rynku SPA & Wellness. Badanie to zostało przeprowadzone na początku 2025 roku przez Agencję Badań Rynku i Opinii SW Research, a jego wyniki pokazały, że pod wieloma względami branża idzie w dobrym kierunku, stale się rozwijaj oraz generuje - jak na projekt biznesowy przystało - rosnące dochody.

Dlaczego konferencja SPA to BIZNES położyła szczególny nacisk na analizę danych statystycznych? Odpowiedź jest prosta - badania te przeprowadzono w Polsce po raz pierwszy, w związku z czym przedstawiciele rodzimego rynku z niecierpliwością na nie czekali. Mało tego - wyniki przeprowadzonych badań i analiz będą podstawą do podejmowania kluczowych decyzji, odpowiadających oczekiwaniom i preferencjom osób korzystających z tego typu usług.

Konferencja SPA to Biznes - prelekcje i prezentacje

Kolejnym etapem spotkania były merytoryczne prezentacje i panele dyskusyjne, które - z czym wiążemy szczególne nadzieje - staną się wizytówką tak niezwykłego projektu, jakim jest konferencja branży kosmetycznej. W trakcie tej części spotkania zapoznano słuchaczy z wieloma aspektami związanymi z rynkiem SPA & Wellness, a także z aktualnymi problemami i wyzwaniami stojącymi przed branżą.

Prowadzone prelekcje dotyczyły przede wszystkim:

  • zagadnień związanych z rozszerzeniem oferty SPA,

  • różnic pomiędzy obiektami SPA i hotelami "ze SPA",

  • kwestii wzrostu poziomu usług świadczonych przez branżę,

  • światowych trendów na rynku oraz metod ich wprowadzania w Polsce.

Jednym z ciekawszych punktów spotkania była konferencja dotycząca rentowności obiektów SPA, w kontekście ich prawidłowego i ekonomicznego zarządzania. Wnioski przedstawione przez prelegentów podkreślały, jak ważne jest stworzenie strategicznego planowania obiektu, począwszy od etapu koncepcji, a skończywszy na wyborze odpowiedniego wyposażenia.

Czy sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje rynek SPA?

Co ciekawe, prelegenci dostrzeli również ogromny potencjał, jaki w kontekście branży SPA niesie ze sobą sztuczna inteligencja. Okazuje się, że już teraz branża Wellness & SPA pracuje nad wdrożeniem takich rozwiązań, jak:

  • wykorzystywanie AI do promocji swoich usług,

  • automatyzacja obsługi klienta,

  • masaże wykonywane przez odpowiednio zaprojektowane roboty.

SPA to Biznes - szansa i nadzieja branży SPA & Wellness w Polsce

SPA to BIZNES to największa konferencja dla branży SPA, jaka dotychczas miała miejsce w naszym kraju. Jej najważniejszym atutem jest merytoryczne podejście do kluczowych zagadnień, takich jak potrzeby i wymagania klientów, rozwiązania implementowane na rynku polskim z zagranicy, a także trendy i wdrażanie nowoczesnych technologii związanych np. ze wspomnianą sztuczną inteligencją. W trakcie spotkania specjaliści podkreślali, że rola sektora SPA & Wellness stale wzrasta i z roku na rok będzie coraz bardziej wpływać na rynek turystyczny w Polsce.

Dzięki takim wydarzeniom możemy analizować nie tylko bieżące trendy rynkowe, ale też sprawdzać, jak działają najlepsi przedstawiciele branży. Na zakończenie konferencji odbyła się 15 Gala edycji Konkursu Perfect SPA Award oraz SPA Biznes Awards, w trakcie której nagrodzono najlepsze obiekty hotelowe, a także firmy i marki branży Wellness & SPA, które w 2025 odniosły największe sukcesy w swoich specjalnościach. I choć nic co przyjemne nie trwa długo, to - jako marka Santo Volcano - z niecierpliwością czekamy na kolejną edycję konferencji.

Zakończona konferencja branżowa z pewnością będzie punktem odniesienia dla dalszego rozwoju branży, a także decyzji podejmowanych przez największe i najbardziej rozpoznawalne marki.

16-05-2025
Projekt i wykonanie fastlan.pl